lørdag den 21. juli 2012

Bye Bye Mallorca!

Hej Blog!
Undskyld, at jeg ikke har skrevet de sidste par dage - men jeg har været på ferie ;-)! 
En dejlig uge på Mallorca i Palma Nova med min kære moder. Vi har bare slappet fuldstændigt af og selvf. blevet dejligt brune! Hæhæ! :-)
En af dagene tog vi ind til Palma med lokalbussen, sikke en oplevelse! PUHA! Men det var nu skægt nok. Vi har før været i Palma, så det var ikke helt nyt. Fantastisk by! Hvis man vil have en fed byturs-ferie/Storbys ferie så er det helt klart der man skal tage til! Bygningerne er så smukke, og stemningen er skøn. 
Ellers har vi været vidne til utroligt mange ting i løbet af ugen. Tragiske så som gode ting. En dag på stranden opstod en forholdvis stor skovbrænd i bjergene lige ved siden af os - fly dykkede ned i havet vi badede i og tog vand op. Selvom det var lidt skræmmende, var det også spændende :-D Ellers så vi desværre en mand få et hjerte anfald i vandet, der var heldigvis nogle unge der fik ham op på stranden - men efter 30 minutters kæmpen mellem liv og død, endte det desværre med sidstnævnte. Men nu skal min blog jo ikke handle om sørgelige ting, selvom det var lidt af et chok og jeg er da stadig rystet - og tænker på en stakkels kvinde der blev efterladt den dag. 


Min uge har været skøn, og jeg har fået en masse blog idéer! Så de kommende dage vil der nok komme nogle indlæg :-) Jeg skal prøve, at holde jer opdateret løbet af næste uge - men det kan være der går lidt tid mellem indlæggene da jeg skal i sommerhus med min kæreste. 


I dag kom jeg hjem, og min far hentede min mor og jeg i lufthavnen. Herhjemme ventede min søde mormor og morfar med frikadeller og kartoffelsalat! Lige det man trængte til efter en uge bestående af paella, drinks og andet lækkert ;-)!


Jeg vil lige ligge lidt billeder ind fra min uge! Håber i vil nyde dem! Og vi ses snart!


Anna Emely <3












Ingen kommentarer:

Send en kommentar