søndag den 1. juli 2012

Puhaaa...



Hej Blog!
Undskyld, at jeg ikke har opdateret de sidste mange dage - men har simpelthen haft så travlt! Jeg blev jo student i tirsdags og har bare nydt dagene herefter :-) 
I onsdags var vi oppe på skolen til fotografering med alle 3gerne og 2hferne! Det var vildt. Alle var så flot klædt på, og det var helt surrealistisk at det nu var min tur!! Efter fotograferingen var der reception på skolen, hvor vi elever herefter skulle spise. Der var fest til kl. 00, og så tog folk ellers i byen! Dagen var super fed og noget man ikke bare lige sådan glemmer!
Torsdag var hviledag, og så var vi på den igen om fredagen! 
Fredag stod den på translokation og vogntur! Vi var på skolen først, hvor vi fik overrakt vores eksamensbeviser. Der var jo skybrud, men det stoppede os skam ikke for at nå ud til vognen! Vi viklede os ellers ind i regnslag og så var vi klar :-)! 
Vi kørte hele dagen, og jeg var hjemme kl. 2.. Puha jeg var godt nok træt! Men dagen har dog været en af de bedste dage i mit liv! Hold nu op, det var så fedt og alle var glade! Klassen blev samlet på en helt anden måde, nok også fordi man vidste det var sidste gang, at man havde muligheden for at give den gas sammen! 
Ligenu sidder jeg bare og skriver dette, burde nok få lidt ud af dagen - har sovet det meste af formiddagen! 


Jeg vil smutte igen! 


Her er lidt minder fra mine glade studenter dage (som har været her indtil videre ;-)) 








Anna Emely <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar