onsdag den 11. juli 2012

ROCKY SNAKE!

Hej Blog :-)!


I dag har jeg været sammen med mine 3 søde veninder! Vi kommer ikke til, at se hinanden et stykke tid nu.. ØVØV. Så derfor samledes vi lige og fik snakket en masse! 


Ellers sidder jeg og kigger lidt rundt på nettet nu, og inde på Nelly.com fandt jeg en lille konkurrence. Man kan vinde 10.000 at shoppe for - hvis man designer en taske. 
Jeg tænkte jeg ville lave en lidt speciel en - derfor valgte jeg farven grøn. Ellers ville jeg gøre den lidt sjov ved at sætte sten/nitter på, samt en lynlås i midten!! Jeg er ikke særlig fantasi fuld, men da jeg kiggede på den tænkte jeg slange.. Og lidt rocky er den da ;-) Så mit bud på en ny taske er Rocky Snake :-D


Men hey stem lige! Rocky Snake!





Men ellers må i have en god aften :-)!
Vi ses!


Anna Emely <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar