søndag den 12. august 2012

Hey blog!
Så er det søndag, og lige om hjørnet begynder en ny uge ;-)! Her er lidt inspiration til et cool outfit til en af dagene! Links nedenunder. 


Jeg elsker dette look, da det er lidt specielt. En løs top til et par stramme jeans fejler ALDRIG! Og fede accessories skal der til for, at skabe et helt unikt outfit. Jeg har i dette tilfælde valgt en fed grå hat, man kan sætte kækt på hovedet - hertil en fed halskæde, som fungerer som en krave på toppen. For at sætte et finish på det hele har jeg valgt et par fede pumps i blå, som matcher halskæden. Man behøver selvfølgeligt ikke sætte alle disse ting sammen på en gang! Kan man bedst lide det simple look kan dele af looket sagtens droppes. Skab din egen stil! Og jeg synes i hvert fald ikke man skal "Keep it simple"!.
Håber i synes det er ligeså fedt som jeg ;-) Flere looks kommer snarest!

Nyd nu de sommerdage vi har!

Anna Emely <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar