søndag den 21. oktober 2012

Barbara Moleko!

Hej blog!

Så er den weekend snart overstået.. Øv øv! I går var jeg til fødselsdag hos min kærestes familie - og det var super hyggeligt! Det er det altid i deres selskab :-)! 
Udover det var det også en uge siden igår, at jeg var til L.O.C koncert. Og nu skal det faktisk ikke handle om ham for en gangs skyld ;-)! Men det skal handle om den fantastiske sanger, som han har med rundt på hans tour. Nemlig Barbara Moleko! Havde aldrig hørt om hende før "Helt min egen", men til koncerten som noget opvarmning spillede hun 30 minutters tid. Og hold nu op det var fedt! Hendes sange er kanon fede og hendes show og udstråling var helt vild. 
Så jeg vil geren anbefale jer til at lytte lidt til hende, det er i hvert fald det min søndag går med ;-)




Albummet "Lykken er..." kan købes på Itunes til 89 kr. 

Enjoy :-)!

Anna Emely <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar