søndag den 14. oktober 2012

L.O.C

Hej blog!

Kender i ikke det når man glæder sig SÅ meget til noget, og når det så er overstået er man helt ked af det?! Den følelse har jeg i dag.. For mange måneder siden bestilte min veninde og jeg billetter til L.O.C's Prestige Paranoia Tour - og i går gik det løs! 
Hele vores dag startede lidt uheldigt med forsinket tog, og lang ventetid på en restaurant.. 
Da vi havde spist gik vi hen til Gimle, hvor vi stod i kø i én time udenfor og én time indenfor.. Men det var nu ventetiden værd, for vi stod nemlig forrest ;-) 
Alle pigerne til koncerten var selvfølgeligt helt vilde - men det forstår man jo godt :-)! Hæhæ.
Og jeg vil da også sige, at jeg føler mig ret heldig - for han tog nemlig fat i min hånd, kiggede på mig og smilte ;-) Weeee. Det nu meget skægt :-) Ud over et fedt sceneshow, var musikken også helt i top! Jeg havde virkeligt høje forventninger til denne tour, da hans Libertiner Tour var SÅ fed! Men det hele levede op til mine forventninger så jeg er glad :-)!! 
Efter koncerten smuttede vi bare med toget hjem igen, og jeg afsluttede denne fantastiske aften med min skønne kæreste som hentede mig på stationen. Så kan man vidst ikke blive mere heldig :-)

Her er lidt billeder fra i går. De er jo ikke alle lige skarpe - for han hopper jo rundt :-D

Klar inden koncert!

SGMD!

L.O.C's typiske håndtegn ;-)

L.O.C

Smil :-)

:-)

Nice one.

Min parafili 

<3

<3



God søndag alle sammen! Og til jer der har ferie - God ferie!

Anna Emely <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar