torsdag den 29. november 2012

Birthday!

Hej blog!

Så blev det sku min tur til, at fylde 20 år! Puhaa.. Føler mig lidt gammel nu.. :-D Men jeg har haft en rigtig skøn dag, både på job og herhjemme med min søde familie og dejlige kæreste! 
Vi er lige kommet hjem, vi har nemlig været ude at spise! MUMS! :-) 
Jeg har også fået nogle gode gaver! 
Så nu skal jeg til, at gøre mig klar til julefrokost i morgen med arbejdet - det bliver super sjovt!!

Men nu vil jeg vende tilbage til hyggen! 
Tak til alle jer, som har skrevet tillykke til mig på mobil og facebook :-)!

Anna Emely <3


Super sødt armbånd med led fra Oliver <3

Dejlig kurv fra min svigerfamilie! :-)

Kort fra mine forældre, og fra min savnede veninde Benedikte!

Blomster fra min far! <3
Mr. P Lampe fra mine forældre! LOVE! <3

Mit bord på arbejdet :-) Søde kollegaer der har pyntet op med flag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar