torsdag den 22. november 2012

Travlt!

Hej blog!

Undskyld undskyld undskyld! Er virkeligt ked af, at jeg ikke har fået opdateret min blog! Jeg har simpelthen slet ikke haft tid, og jeg har haft en masse andet på hjernen! 
I lørdags holdte jeg fødselsdag for min familie, noget brunch - rigtigt hyggeligt. Jeg fik en masse gode gaver, og penge til et kamera jeg gerne vil købe. Super fedt! 
Herudover var jeg i denne uge med min søde kæreste til tatovør, han fik lavet den fedeste tattoo! Hold nu op den blev flot :-) Skal nok ligget et billede op! Den tatovør kan helt sikkert godt anbefales! De hedder Link Ink Tattoo og ligger i Roskilde, de er super dygtige! 
Ellers har jeg været til fødselsdag hos min kærestes familie, hvor der også bare blevet hygget! 
Nu på lørdag står den på fødselsdag igen, der holder jeg nemlig for mine venner/veninder og kæreste. Jeg glæder mig rigtigt meget! :-) 
Nå jeg vil smutte igen, undskylder igen for at jeg ikke lige har været til stede!

Ses :-)
Anna Emely <3


Mogens Lassen Kubus lysestage


Kort :-)

Super fed t-shirt fra Qnuz

Lækker neglelak fra Amust

Min kærestes FEDE FEDE FEDE FEDE tattoo af Superman

Ingen kommentarer:

Send en kommentar