tirsdag den 25. december 2012

Juleaften!

Hej blog :-)

Håber i alle sammen har haft en rigtig dejlig jul! Med masser af hygge og gode gaver :-)! 
Jeg havde i hvert fald en rigtig god aften, jeg var hos mine bedsteforældre - det er vi hvert år. Vi fik selvfølgeligt en masse lækkert mad, MUMS! Og jeg vandt også mandelgaven - juhuu ;-)! Efter maden blev der danset rundt om juletræet, mens Bebe så på - han ville vidst meget gerne være med :-D 
Herefter blev der delt en masse gode gaver ud, jeg er i hvert fald fuldt ud tilfreds med alle mine! Det har været en god høst ;-) Hæhæ! 
I dag har den bare stået på afslapning og hygge. Lige nu hænger jeg bare i stolen og ser film - og ser meget frem til rester senere ;-)
Jeg vil smutte igen! Og jeg undskylder alle hundebillederne - men altså hvad kan man gøre? Han er jo mega nuttet med butterfly!

Hav en rigtig god aften alle sammen :-)

Anna Emely <3

Mor og Bebe :-) 

Bedstes flotte bord

Jeg fik lov til, at tænde lysene :-) 

Vores flotte træ

Mig og Bebe

Glade Bebe :-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar