tirsdag den 19. marts 2013

FIT

Hej blog..

Jeg har besluttet mig for, at jeg simpelthen bliver nødt til at tage mig sammen!! Nu vil jeg være fit ;-)! Det har jeg efterhånden sagt MANGE gange, men nu skal der ske noget så jeg kan blive sommerklar :-D  (+ Et eller andet skal jeg jo lave mens min dejlige kæreste er i Berlin :-D) 
Min veninde har sendt mig et billede med nogle gode øvelser til nogle lækre sommerlår. Og det har jeg så lige kastet mig ud i - kan satme godt mærke, at jeg ikke just er i form... Haha :-D Mine lår er HELT ømme allerede... Glæder mig ikke til i morgen.... Avs.. Men det må ikke stoppe mig :-D Vil køre det "program" et par gange om ugen, samt jeg vil begynde at løbe - så det må meget gerne holde op med at sne!! Ellers svømmer jeg også en gang i mellem med min veninde, hvilket er super dejligt! En skøn måde, at bevæge sig på :-) Desværre sker det ikke så tit, pga. arbejde og andre gøremål.. Men det kunne være rart, at komme ind i en fast rutine.. 
Men jeg vil ligge billedet med "programmet" ind - og så kan i jo prøve ;-) Hæhæ. Måske i ikke synes, at det er ligeså hårdt som jeg... God fornøjelse i hvert fald ;-) 
Jeg vil gå i bad nu, og så rydde lidt op i mit skab tror jeg.. Hvis jeg kan stå på mine ben! Haha! (Just kidding!) 

Ha en rigtig dejlig aften alle sammen :-)! 

Anna Emely 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar