søndag den 10. marts 2013

Hår problem igen igen

Hej blog.
Så det mandag igen. Igår hyggede jeg for vildt med to af mine bedste veninder, Sille og Kirstine. Vores veninde Malou kunne desværre ikke komme, hende ville jeg ellers gerne se - det nemlig lang tid siden :-(
Nå men i dag har jeg været på arbejde, og bagefter frivillig :-) Her i aften skal jeg bare hygge med min dejlige kæreste <3

Det min blog egentligt skal handle om er, at jeg har hårproblemer igen igen igen... Jeg er meget vild med mit korte hår, men tror desværre, at jeg bliver nødt til at lade det gro nu.. Det er lidt lettere mht. Australien tur - det korte er simpelthen for besværligt :-) Så det blir en kort page igen! Eller hvad? Hvad skal jeg gøre!?

Tænker det skal være lidt ligesom det her på billedet... Hjælp :-)!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar