tirsdag den 12. marts 2013

Lee Stafford

Hej blog! 

Jeg har købt disse to lækre produkter fra Lee Stafford. Jeg har før prøvet nogle af tingene, men det er efterhånden nogle år siden! Så nu tænkte jeg, at jeg ville prøve igen :-) 
Jeg har købt Beach babe sea salt spray, og Dry shampoo original. Begge produkter er super gode, og de er ikke kun flotte - men de dufter også skønt :-)! 
Beach babe sea salt spray er med giver håret et uredt look, ligesom du lige har været i saltvand :-) Trods det uredte look giver sprayen også glans, og masser af fylde! Dry shampoo original har jeg altså ikke købt fordi jeg ikke vasker hår :-D MEN fordi, den er med til at give håret et friskt pift, og efterlader håret sundt  :-)
Begge varer kan købes på Smartgirl til overskuelige priser. Begge produkter er i øjeblikket sat ned fra 99,75 kr til 79,75 kr. 

Anna Emely





Ingen kommentarer:

Send en kommentar