tirsdag den 5. marts 2013

Purple chair

Hej alle sammen!

Så er min stol kommet ind, at stå på værelset! Wehu! Den er blevet super fed! :-D Og lige præcis den lilla farve jeg gerne ville have. Dog vil jeg gerne have nyt betræk til, men en ting ad gangen ;-) 
Ligger lidt billeder ind af den så i kan se den :-) 
Ellers skulle jeg rigtigt have været i svømmehallen med min veninde i dag, men de havde selvf. lukket? Typisk! Så vi må vente :-) 
Så i stedet for en svømmetur blev det til en gåtur i det dejlige vejr! Da jeg kom hjem fik Bebe sele på, og så var det ellers bare af sted! Det var SÅ skønt! 
Nu har jeg lige set "Ansigt til ansigt" (1:3), som er en dokumentarserie, der kører på DR1. Det er helt klart værd at følge med i.. Puha synes godt nok jeg blev lidt rørt :-) 

Men nu vil jeg smutte ud i køkkenet, og se hvad køleskabet byder på ;-)! 

God aften <3

Anna Emely






Ingen kommentarer:

Send en kommentar