torsdag den 28. marts 2013

Sammenskudsgilde

Hej blog!

Dagen i dag startede godt da min kærestes lillebror havde fødselsdag.. Der blev sunget sang, spist morgenmad og pakket gaver op :-)! Jeg kunne desværre ikke blive hele dagen, da jeg selv skulle til sammenskudsgilde med min dejlige familie! Det var smadder hyggeligt, og vi fik rigtig god mad (og masser af det!) - Så vi er alle godt mætte nu :-D 
Vi var hos Bedste og Moffen, og Bedste havde bare dækket det fineste bord! Det har hun nu altid været god til :-) Efter vi havde spist, gik vi en tur i det gode vejr, og så fortsatte æderiet ellers da vi kom hjem - Haha! Nu er vi kommet hjem, og sidder nu bare foran fjernsynet.. Eller sidder og sidder - vil nok nærmere kalde det hænger ;-) Lige nu ser jeg Familien fra Bryggen - og ja jeg elsker det! Jeg kan simpelthen ikke gøre for det - men det underholder mig virkeligt meget!! Hæhæ.
Jeg håber, at i alle sammen får en god påske - min er i hvert fald god indtil videre :-D!! I får lige nogle billeder fra dagen i dag :-) 

God aften allesammen!!

Anna Emely


Mummer <3


Det flotte bord


Fætter og kusine :-)

Dejlige Muffi



Mor og muffi 

Esther :-)

Der bliver hygget med Bebe

Mig og far 
Ude på en dejlig tur
Bedstes flotte påske pynt :-D!!! Haha


Bedste <3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar