onsdag den 24. april 2013

Long time no see

Hej alle!!

Undskyld undskyld undskyld for, at jeg ikke har opdateret bloggen i laaang tid! Men jeg har simpelthen bare ikke orket det :-)! Men nu skal jeg nok komme i gang igen ;-)! Der er sket ret mange ting siden sidst, jeg har været til Firmabowling med SmartGuy, jeg er begyndt at træne, og så sker der mange ting på arbejdet for tiden mht. møder om diverse kurser pga. vi snart bliver opsagt :-((

I sidste uge meldte jeg mig ind i Go2Fitness, jeg har trænet 3 gange siden og skal igen i morgen! Jeg er helt vild med det :-D Jeg har ALDRIG været stor fan af fitness, men tror det her bliver et hit! Jeg har også fundet lidt lækkert træningstøj jeg gerne vil have - men det må vente til næste måned (som heldigvis er snart!!). 
I lørdags var jeg ude, at bowle med SmartGuy! Det var skide sjovt!! Om eftermiddagen kom 3 fra arbejdet hjem til mig, hvor vi hyggede og gjorde os klar. Kl. 17.30 skulle vi være ude i bowlingcenteret, og så stod den ellers på lidt mad og så bowling bagefter. Og selvfølgeligt massere af ØL! Hæhæ. Den fik ikke for lidt, og det virkede som om at alle havde en god aften. Vi besluttede os for, at tage videre i byen, hvor vi ellers gik hver til sit. Men hyggeligt var det :-) 

Som mange af jer ved så rykker SmartGuys lager til Polen, efter denne meddelelse har der været en lidt trykket stemning på arbejdet - så det er meget rart at kunne have en sjov aften sammen! 
Igår var vi til et møde på arbejdet, hvor der blev snakket om krisens faser, hvilke kurser osv. vi kan komme på, og så kom jobcenteret og snakkede om kontanthjælp mm. Det er lidt skræmmende, hvor mange der virkeligt bliver ramt hårdt på alt det her... Jeg synes også det er SÅ træls, jeg føler mig også lidt på bar bund mht. hvad jeg skal gøre d. 1 januar! Men det finder jeg forhåbentligt ud af :-) 

Ellers har jeg ikke så meget, at sige pt.! Andet end jeg lover af hele mit hjerte, at jeg nok skal tage mig lidt sammen med min blog :-D

I får lige lidt billeder af, hvordan man hverdag har været det sidste stykke tid samt mit outfit fra i lørdags!! 

Anna Emely 



Dejlige Bebe :-))

Lidt reklame skal der vel til ;-))! 

Bælte jeg havde på i lørdags, i virkeligheden helt neon pink! 

Lækre shoes som jeg også havde på i lørdags ;-) Kilehæle holder max til en lang aften!


Virkelig fed halskæde fra H&M!

Toppen jeg havde på i lørdags, se evt. opslaget "Sick"
der kan man bedre se hvordan den ser ud :-)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar