torsdag den 23. maj 2013

Arrhhhggghh

Hej blog :-)! 

Så er det snart weekend! Glæder mig for sygt :-) Denne her uge startede jeg på kontor.. Så nu står jeg ikke længere ude på selve lageret.. Jeg er stadig en del af mit gamle "Team Retur" - jeg hjælper dog bare til med reklamationer nu. Det er super lækkert, og er rigtigt glad for, at jeg har fået den mulighed! Selvom man dog skal vænne sig til, at sidde så meget ned ;-)!! Hæhæ. 
Jeg sidder lige nu, og kigger lidt rundt på nettet.. Og jeg er simpelthen SÅ forvirret! Der er ikke længe til, at jeg skal på ferie, og jeg har ingen bikini!! Total krise ;-) Så kan jeg ikke lide farven, så kan jeg ikke lide formen, så er den perfekt - men er der ikke i min str. Det er satme ikke nemt :-( 
Men jeg må jo bare lede videre!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar