onsdag den 15. maj 2013

Student 2013

Hej blog..

Så er det snart et år siden, at jeg blev student.. Hold da helt op, hvor går tiden bare stærkt! ALT for stærkt!
Jeg kan tydeligt huske panikken sidste år med: "Hvad tøj skal jeg tage på?".. Stort dilemma ;-)
Så derfor har jeg mikset lidt sammen - lidt inspiration måske. 
Links vil i finde under billederne, og skal nok skrive dem i kronologisk rækkefølge :-) Og hvis ikke det falder i jeres smag - så gå ind på Smartgirl for der er helt sikkert noget i kan bruge ;-)!!
Da jeg blev student, havde jeg selv en hvid kjole på fra Noa Noa. Af sko havde jeg et bar beige/brune høje sandaler på, som brød det lidt pussenussede look ;-)! Men piger! Tag nu noget pænt på - for der bliver taget MANGE billeder, og de billeder skal i nok kigge på resten af jeres liv :-D

Enjoy

Anna Emely

Fede kjoler, dog er de lidt korte - så man skal ikke være
bange for, at vise lidt ben ;-) 



Råhvid er også OK til en studenterkjole ;-) 
Synes disse to har nogle rigtigt flotte farver!


Til pigerne, der ikke er til kjoler ;-)

Fede ballerinaer/sandaler! Altid godt :-)

Blonder holder altid, og hvis man vil have lidt højde på
er disse to oplagte :-)

Lækre stiletter/pumps til dem, der kan holde det ud en hel dag :-)

Flade sko er godt! Og man kan sagtens have et fint look, med disse
fede sko!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar