mandag den 8. juli 2013

Roskilde festival 3 Hjemme igen.

Hej blog.

Så er Roskilde festival overstået, og jeg er hjemme igen efter en lang nattevagt! Jeg er godt nok træt! 
Dagen igår var rigtig hyggelig! Og vi fik set nogle mennesker fra TV.. Haha :-D 
Vi fik set Orgie-E, hvilket var en super fed koncert! Han gav den godt nok gas på scenen! 
Generelt synes jeg faktisk, at Roskilde var super fedt.. Og jeg kommer sikkert nok derop igen på et tidspunkt :-) 

Men nu vil jeg slappe lidt mere af.. Bare irriterende, at der ikke er noget godt i TV ;-)! 

Men vi ses allesammen! 
Ha en rigtig dejlig mandag!!

Anna Emely

Klar til en nattevagt i soveposer ;-)

Orgie-E/Klamfyr ;-)

Folk var helt vilde med koncerten ;-) Fed oplevelse!


Kraftwerk! Speciel oplevelse :-D

Roskilde festival, tak for denne gang! Vi ses måske igen :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar