søndag den 7. juli 2013

Roskildefestival 2 Stylepit

Hej blog.

Så er endnu en dag på Roskilde gået, og det var super skægt. Planerne blev lavet lidt om, da vi pludseligt skulle arbejde i den fantastiske Stylepit stand kl. 22-03, og ikke 03-08 :-D Så vi fik ikke set Metallica... ØV!!!! Alle siger bare, at det var det fedeste i hele verdenen.... Vi kunne da heldigvis høre musikken... 
I går da vi havde fri spillede Chase & Status oppe på Orangescene.. Og hold nu op, hvor lød det bare fedt!! Så nu sidder jeg, og lytter lidt til det på Spotify.. Noget jeg gerne vil anbefale ;-) 

Nå men jeg vil slappe lidt af, og gå en tur tror jeg inden jeg skal til Roskilde igen :-) I dag tager vi lidt tidligere derind, da vi gerne vil se Orgi-E ;-)..

Men husk det allesammen! STYLEPIT! Tag et kig ;-) Der er helt sikkert noget i kan bruge!!

God søndag :-)

Anna Emely





Ingen kommentarer:

Send en kommentar