torsdag den 11. juli 2013

Sickness

Hej blog.

Puha min krop kunne ikke tåle en weekend på Roskilde festival :-D Jeg er simpelthen blevet så syg!! :-(
Min hals er hævet op, er mega snottet, og ondt alle vegne.. Det kan simpelthen ikke blive bedre.. 
Jeg ved ikke noget værre end, at være syg - jeg synes det er SÅ kedeligt.. 
MEN så er det godt, at jeg er begyndt på serien The Carrie Diaries. Den bliver sendt i TV, men har ikke rigtigt gidet at se den.. Jeg elsker virkelig Sex and the city, så synes det virkede vildt underligt, at lave en serie om Carrie da hun var ung.. Men jeg vil gerne trække alt negativt tilbage igen :-D Den er mega god! Jeg så 5 afsnit i går, og skal helt klart se nogle flere i dag! 

Ellers skal jeg bare slappe af, og forhåbentligt få det bedre :-D
Og hygge i mine yndlings-sygdomssko <3 De er fra Friis og Company, og er 2 størrelser for store. MEN de er dejlige, at rende rundt i :-D!

God dag allesammen.

Anna Emely





Ingen kommentarer:

Send en kommentar