onsdag den 3. juli 2013

SMARTgirl

Hej blog.

Når man ikke helt ved, hvad man skal lave, er tøj online det bedste :-D! Jeg sidder, og kigger lidt rundt inde på Smartgirl.. Jeg har fundet nogle bukser,  jeg gerne lige ville vise jer - samt en taske og en clutch som jeg bare må eje..!!

Jeg så en fra mit arbejde have de sorte bukser på fra Fiveunits.. Og jeg må indrømme, at jeg synes de er rimelig cool!
De minder mig lidt om Grease ;-D Jeg var inde og kigger på dem, og så de også var der i lyserøde/lilla. De er MEGET specielle både i sorte og med farve, men jeg kan altså godt lide dem :-D Måske jeg skulle købe et par?Men hvilket? Hjælp.. De sorte kan jo bruges til mest.. Meeeen, de lyserøde/lilla er lidt spacey.. I like!
De sorte koster 599,75 kr. og kan købes HER. De lyserøde/lilla er på tilbud ligenu til 299,75 kr. og kan købes lige HER.

Åh.. Jeg er så vild med de her varer fra Day Birger et Mikkelsen.. 
Tasken er bare super lækker, og det er da også bare en mega fede clutch.. 
Jeg har besluttet mig for, at jeg skal have den clutch da jeg virkeligt trænger til en ny :-) Den koster 149,75 kr. lige HER. Jeg kunne også godt tænke mig tasken, men tror lige jeg venter lidt. Står ikke pt. og mangler sådan en, selvom den er FED! Den koster 289,75 kr. og kan fås HER.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar