mandag den 5. august 2013

Fødselsdag for Hansi

Hej allesammen!

Så var det igår d. 4/8, at vi holdte en lille hyggelig fødselsdagsfest for min far. Gæsterne kom kl. 13 til lækker smørebrød (jeg elsker det!!), og bagefter til lidt boller og lagkage. Lagkagen var bare SÅ god! Mums! Det var almindelige kagebunde, og imellem lagene var der creme, groft knuste makroner, bananskiver og blåbær. Og så var den ellers pyntet med glasur og flødeskum :-) Det var vildt lækkert med blåbær i, da de gav en lækker frisk og syrlig smag til den lidt tunge banan -og creme smag :-)  

Mine to nevøer havde deres nye skateboards med - og Olle havde da også sine med. Så der blev kørt lidt ude på vejen, de var bare så gode allesammen :-D Jeg har også taget nogle billeder, som kan ses længere nede på indlægget :-) 

Da gæsterne var taget hjem fandt jeg mine rulleskøjter frem.... Uh altså... Jeg var simpelthen så bange for at falde! Men jeg tror jeg vil øve mig lidt - det jo god motion ;-)

Alt i alt, var dagen igår bare super hyggelig! Med lækker mad og kage, gode øl og dejlig snaps ;-)

God mandag!!

Anna Emely

Kage <3

Moffen og far <3

Emil med sit nye skateboard! Mega sejt :-)!!!

Mine to dejlige nevøer :-)

Seje drenge <3

Drengene med Bebe :-)

Så bliver der rullet :-D

Bebes vilde badetur ;-)

Og der blev kastet sten!

Min søster, Lene :-)

Lene i vandet :-D

Søde Bedste :-) <3

Kanon godt billede af de skønne drenge :-)

Moffen hygger i skyggen :-)

Så blev der rykket udenfor med kaffe og kage :-)

Hygge :-D

Så bliver der spist kage :-D

En rulletur :-D

<3


Se hvor god han er :-D Hæhæ!

Igen :-D

Gode Emil :-)!!

Og jeg skulle da også prøve :-D

Olle giver den gass ;-)


Cooooooool :-D <3



Mig og Emil :-D

Tobias fyrer den af :-D<3

Tobias kan også nogle tricks ;-)

Emil på Olles longboard.

Fødselsdagsgave fra Emil :-)

Fødselsdagsgave fra Tobias :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar