lørdag den 31. august 2013

Sommerfest hos SmartGuy

Hej blog.

Så er sommerfesten ovre, øv! Hader altid dagen efter der er sket noget, som man har glædet sig meget til.. 
Men det var godt nok en sjov fest ;-) Vi skulle mødes kl. 16 til en masse "lege", sådan noget der virkeligt krævede teamwork! Jeg var egentligt meget skeptisk, men det var faktisk ret sjovt ;-) Og så er det jo endnu bedere at vores hold vandt :-D Præmien var at vi skulle side samlet i teamet, vi fik serveret alt drikkelse, og så havde vi ikke paptallerkner! Haha. 
Da vi havde spist gik teamet hvert til sit, og satte sig hos dem man nu snakker med. 
Det var rigtig hyggeligt, og fik grint - og ikke mindst danset en masse! Og altså jo mærkeligere man danser - jo sjovere er det altså! Så den fik ikke for lidt. 

Af tøj i går havde jeg en buksedragt på fra Sisters Point, ellers havde jeg min nye halskæde fra Tokyo Jane på. Af sko havde jeg Jeffrey Campbell på, så lækre! Men under "legene" og når mine fødder ikke længere kunne danse i dem, havde jeg et par super lækre sandaler på. 


Jeg er ked af, at jeg ikke fik nogen billeder igår. For det plejer jeg ellers at gøre.. Hmm.. Men sådan er det :-D



Tokyo Jane halskæde - Sisters Point buksedragt - Jeffrey Campbell sko




Ingen kommentarer:

Send en kommentar