søndag den 18. august 2013

Tøj til salg

Hej blog.

Jeg undskylder mange gange for, at bloggen står lidt stille for tiden! Men der sker lige en masse ting, så jeg har ikke haft overskud til det. 
Men i dag har jeg fået ryddet lidt op i gemmerne, og har derfor valgt at sætte nogle ting til salg.
Det er ikke noget vildt og voldsomt - men synes da lige i skulle tage et kig på det :-)
Jeg vil dele det her på bloggen, og på min facebook profil. 
Hvis der er noget af de i er interesseret i, så send gerne en mail til: annaemely29@hotmail.com :-) Eller smid mig en besked herinde - så skal jeg nok svare tilbage :-)
Det kan være, at der kommer lidt mere tøj ind (evt. også sko!!) på et tidspunkt. Men her er i hvert fald lige lidt :-)
Jeg har skrevet info om hver ting, samt priser under billederne. I er velkommen til selv, at komme med nogle bud :-)

Enjoy :-)

Anna Emely




Sælger denne fine kjole, den er dog gået op i syningen (kan ses på billedet ovenover). Ellers
fejler den intet, den har aldrig været brugt, og sælger den udelukkende kun fordi, at jeg ikke kan passe den.
Info:
Str. Small/Medium
Længde på kjole fra UNDER bryst er 92 cm.
Mærke: YBF2
Pris: 150 kr. 









Jeg elsker virkeligt denne kjole, jeg synes den er så sød :-) Jeg har kun brugt den en gang,
og kan ikke passe den mere. ØV! Den fejler absolut intet!
Info:
Str. Medium
Som i kan se er der "hul" på ryggen - super fedt
Mærke: Killah
Pris: 250 kr.





Super fin lysegrå blazer! Den har aldrig været brugt, og fejler intet. Stoffet er meget
tyndt, men det gør ikke spor :-) Jeg sælger den, fordi jeg aldrig får den brugt.
Info:
Str. Medium (ca.!) - Der står Large i jakken, men det passer ikke
Sød blonde kant på ærmet
Mærke: R.J Story
Pris: 190 kr. 





Super fed leopard bluse! Den er lidt kort i det, så den er fed, at have udenover en top. Den
er aldrig brugt, og fejler intet. Jeg får den bare desværre aldrig brugt :-)
Info:
Str. Medium - Men den er meget løs
Mærke: R.J Story
Pris: 180 kr. 





Rigtig fin sommerkjole! Den har været brugt 1 gang, og fejler intet. Jeg er helt vild med den,
men jeg får den ikke brugt - glemmer altid at jeg har den :-D
Info:
Str. Small/Medium
Der er elastik bagpå, og er ca. 112 cm lang
Mærke: Ukendt
Pris: 150 kr. 






Sød bluse der kan bruges til lidt af hvert :-) Den har aldrig været brugt, og den
fejler ingenting!
Info:
Str. Medium (ca!)
Mærke: R.J Story
Pris: 120 kr.





Mega fed skjorte!! Jeg er helt vild med den, men jeg kan desværre ikke passe den.. Også derfor, at jeg
sælger den! :-( Den fejler ingenting, og har aldrig været brugt.
Info:
Str. Small/Medium
Blonder ved hals, og nederst på skjorten
Mærke: Swan Goose nest
Pris: 150 kr. 






Super cool cardigan! Den har været brugt nogle gange, men fejler intet. Jeg får den ikke brugt, og
derfor sælger jeg den.
Info:
Str. Large
Mærke: Baum und Pferdgarten
Pris: 150 kr.







Sej bluse med bogstaver :-) Jeg har aldrig brugt den, og sælger den fordi jeg ikke
helt ved, hvornår jeg får den brugt :-D Den fejler ikke rigtig noget, andet end at stoffet
har løbet nogle få steder - ikke noget man kan se.
Info:
Str. 38
Mærke: Only
Pris: 50 kr.







Sælger disse G-star bukser da jeg ikke kan passe dem. Jeg har brugt dem en del, så derfor
er de også LIDT slidte i benene. Men det er ikke noget voldsomt :-)
Info:
Str. W29/L34
Mærke: G-star
Pris: 200 kr. 


Leggings med "revner" i :-) De er brugt få gange, og der er et lille hul bagpå ved numsen.
Ellers fejler de intet.
Info:
Str. Medium
Mærke: Sparkz
Pris: 30 kr.




Leopard bikini der aldrig er brugt. Stoffet er meget tyndt, og har derfor ikke
gidet at bruge den.
Info:
Str. Medium/Large
Mærke: Ukendt
Pris: 20 kr. 





Super fed "patchwork" bikini - den er aldrig brugt, og fejler derfor intet!
Info:
Str. Small
Mærke: Xhilaraton
Pris: 50 kr. 




Sød bikini med hjerte og stjerner. Den er brugt 1 gang, print er skallet
lidt af nogle få steder - men ellers i fin stand.
Info:
Str. Medium
Mærke: Xhilaraton
Pris: 35 kr. 




Cool stribet bikini. Den er brugt 1 gang, men fejler intet.
Info:
Str. Medium
Mærke: Xhilaraton
Pris: 40 kr.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar