søndag den 29. september 2013

En veninde

Hej blog. 

Så det søndag igen... Sådan en uge går altså ret stærkt! 
I dag stod jeg op kl. 9 for at lave kage til min venindes afskedsfest. Jeg lavede en hindbær cupcake med hvid chokoladefrosting!! Mums! Selve kagen blev dog lidt våd.. Øv. Men ellers var den god. Kan virkeligt godt anbefale hvid chokolade frosting! Det giver altså en lidt mere cremet og lækker smag. Skal nok skrive en opskrift ;-)! 
Nå men tilbage til Stines afskedsfest.. Hun har lige været i Australien et år, hvor hun har fundet en smadder sød australsk kæreste! De har lige været på besøg i Danmark i en måned.. Selvom Stine og jeg har haft nogle nedture, og jeg måske ikke altid har været helt rimelig overfor hende, så var det så skønt at se hende igen. Hun er den slags veninde man aldrig glemmer, og hun vil altid være i mit hjerte. Jeg er så taknemmelig for, at jeg fik lov til at være med til at hente hende i lufthavnen for snart en måned siden. Og jeg er glad for, at jeg i dag også fik lov til at sige ordentligt farvel for nu :-) Jeg ved jo desværre ikke, hvornår jeg ser hende igen.. Men jeg håber på at det bliver snart, og Ben, Stines søde kæreste, har lovet at de vil vise mig rundt :-)! 
Jeg ønsker alt godt for dem begge <3 


       


             
                                                                   Cupcakes <3

                                  
                                                   Et nyt billede af Stine og jeg <3

        

        

                                  
                                         Nogle gamle billeder fra folkeskolen, og 1g :-)

                                          
                                             Havde min nye lækre skjorte på i dag :-)


                                                         



Ingen kommentarer:

Send en kommentar