søndag den 22. september 2013

Hvem vil ikke ha lidt Gustav

Hej blog!

Undskyld at jeg ikke har været så aktiv på bloggen, men jeg har ikke rigtigt haft overskud til det. 
Men nu prøver jeg igen :-D Synes ellers lige, at jeg var kommet ind i en god rytme..

Men nu skal i høre... I går var på Harlekin i Holbæk, hvor Gustav kom og var gæstebartender. Hold nu ferie det var skægt. Det var generelt bare en super lækker aften!
Den startede med, at vi var nogle stykker som sad og hyggede lidt hos en af Olivers gode venner. Efter noget tid tog vi videre til en lille fest hos en af Olivers andre venner. Da vi havde været her lidt, og fjollet rundt med sprut og bind, ja, jeg sagde bind, tog vi i byen. Der var gang i den, og folk var vilde med Gustav - og jeg må da indrømme, at jeg var ellevild for at få taget et billede :-D Total starstruck! 
Det er så bare mega øv, at jeg vælger at trække mit hoved tilbage på billederne med ham - så jeg ligner en som har drukket alt for meget, plus en med en smule for meget fedt på hagen.. Men hva faen, det var jo skægt :-D Gustav havde også valgt, at tage sin gode ven Sy Lee med, og Oliver fik taget et billede med ham. Vi hyggede ;-) 
Ellers stod den bare på drinks og dans! Vi var hjemme ved en 5 tiden i morges, og jeg stod op ved en 10 tiden. Så jeg er ret træt.. I dag har min søde kusine været her, hun var så dejlig at komme med en Big Mac menu! Mums! Det var rart lige, at se hende lidt da jeg ikke ser hende så meget. Hende har jeg altid holdt meget af, og hun er så dejlig let at snakke med :-) 
Ligenu sidder jeg bare i sofaen og slapper af. Tror snart jeg skal ud og lave nogle frikadeller :-D Hæhæ. Ellers glæder jeg mig bare til kl. 21.00 for så står den på genudsendelser! LOVE IT! 

Håber i alle sammen har haft en rigtig dejlig weekend - for det har jeg i den grad! 

P.S. Undskyld for eventuelle stave/slåfejl jeg er MEGET træt! Hæhæ




Lige tre selfie billeder ;-) Sådan nogle skal der jo til engang i mellem ikke?
Det var i hvertfald sådan jeg så ud igår :-)


Tøjet fra igår, jeg elsker mine herre lækre shorts fra Selected Femme. 


Thomas og Oliver fjoller med Andreas' indflytningsgave til Lasse. 

Matias og Oliver med dåser på hovedet.. :-))

Thomas og Oliver igen.. 

Jeg ser ALT for begejstret ud på dette billede.. HAHA. Meeeen, sjovt var det SKATTERRR!! :-)

Leger lige kanin i hovedet der.. Og Gustav ser jo fab ud som altid ;-) 

Oliver og hans nye flirt - han var meget vild med Olivers højde ;-)

Og så lige et dejligt afslapningsbillede af søde Bebe!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar