tirsdag den 17. september 2013

Kræftens Bekæmpelse





Hej alle!

Normalt er jeg ikke en person, der sådan gider at støtte ting - altså med penge :-)
Men i dag besluttede jeg mig for, at give et fast bidrag til Kræftens Bekæmpelse! Ved ikke hvorfor, men da jeg tastede alle mine oplysninger ind, og trykkede "send" blev jeg helt høj :-)! Så derfor vil jeg gerne opfordre andre til, at støtte op om det! 
Man kan selv vælge hvor meget man vil give, det mindste er dog 50 kr. Man kan også selv vælge hvilke måneder man gerne vil bidrage, og hvor mange måneder :-) Det er helt op til en selv. 
Jeg har valgt, at give 100 kr. fire gange om året - altså 400 kr. om året. Jeg synes selv det er ret flot :-) Hehe. 
Mange vil nok føle sig utrygge, for hvad går pengene egentligt til? Men det skal i skam ikke være, for Kræftens Bekæmpelse har lavet en side om, hvad dine penge går til :-) Lige en lille opsummering - de har delt en 100 krone op, 51 kr. vil blive brugt til forskning, den slags forskning som redder liv! 24 kr. går til patientstøtte, 19 kr. går til forebyggelse, og de sidste 6 kr. går til administration.
Er det ikke til at leve med :-)!? Det synes jeg bestemt det er!


Læs mere på linket her, som fører direkte over til Kræftens Bekæmpelses "Støt os" side, der kan i både læse om medlemsskab, diverse bidrag samt hvad pengene går til :-)

Håber i vil tage det til overvejelse, det støtter en god sag - og kan hjælpe rigtig mange mennesker! :-) 








Ingen kommentarer:

Send en kommentar