tirsdag den 3. september 2013

Stine tilbage i DK

Hej blog!

Uha jeg har været lidt tidligere oppe i dag end jeg plejer.. Jeg har nemlig været i lufthavnen, og hente en veninde som har været i Australien et år. Hun er faktisk kun hjemme på visit, og så smutter hun derned igen :-)! 
Hun vidste ikke, at jeg kom med derind - så jeg håber at hun blev ligeså glad for at se mig, som jeg blev for at se hende. Endelig fik jeg også mødt hendes australske kæreste, Ben, som bare virker smadder flink. :-)!
Efter lufthavnen tog vi hjem, og spiste morgenmad og hyggede lidt. Så tog jeg på arbejde, det var dog en kort dag :-)! 

Nu er jeg hjemme hos min dejlige kæreste, som jeg fik flotte blomster af 
igår!! Hæhæ. Jeg sidder bare og venter på, at alt muligt lækkert starter på kanal 4 :D

God tirsdag allesammen!






En lilla koala Stine havde med hjem :-)


Flotte blomster fra Oliver <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar