torsdag den 24. oktober 2013

Bianco støvlet



Hej blog.

Åh jeg har en lille mini-ferie ligenu! SKØNT! Jeg har haft fri i dag, og jeg har også fri i morgen. I går aftes var jeg sammen med tre veninder! Det var bare så hyggeligt at ses igen - det sker nemlig ikke så ofte.. Desværre..
I dag har mig og min mor været i Næstved og hente min far :-) Bagefter tog vi ned i byen, og gik en lille tur rundt. Jeg har længe ledt efter en sort støvlet, da jeg har et par i brune som jeg absolut elsker. Men et par sorte ville nu også være lækkert at have. Jeg har ikke kunne finde nogle, som jeg synes passede ordentligt - eller også var det ikke lige dem. MEN så var vi i Bianco i dag, og jeg blev helt vild med et par. De kostede bare 550 kr.. Det er ikke fordi det er vildt dyrt, men det er stadig mange penge når man ikke rigtigt har nogle :-D Jeg var dog SÅ heldig, at inde på Smartgirl.dk har de 20% på støvler i dag! Og gæt lige hvad de havde - de støvler! FEDT MAN! Så nu har jeg altså købt dem :-) Så må jeg bare lade være med, at bruge så mange penge i næste måned ;-) 
I får lige nogle billeder af dem :-) Glæder mig så meget til at få dem! Det er bare ret irriterende, at jeg ikke prøvede dem nede i butikken - for er lidt i tvivl om jeg skal have en 37 eller 38 :-( Men nu tog jeg en 37, så må jeg jo altid bare bytte dem hvis det er.

Men jeg vil smutte nu, jeg vil ligge mig ind i min seng og se Top Model. ;-) Intet bedre en afslapning sådan en torsdag aften!

Rigtig god aften allesammen! 

(Skal nok begynde, at blogge lidt mere... Men har bare ikke lige haft overskud til det.)


Direkte link til støvlen - tryk på den glade mand :-) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar