tirsdag den 29. oktober 2013

Forstadsdrømme



Hej blog.

Jeg er vild med det her nummer fra Nik og Jays nyeste plade, United. 
Jeg synes sangen er mega dynamisk, og det fungerer bare. Jeg kan hører den igen og igen.. Det må jeg indrømme..
Jeg startede som Nik og Jay fan da jeg gik i 4. klasse, hvor jeg var til koncert med min moster, kusine og min mor. Her købte min kusine et bandana, og jeg et svedbånd - som jeg forresten gik med i over et år! Meget ulækkert! Men min mor kunne ikke få mig til at tage det af! Har været fan af dem i mange år, dog har jeg de sidste par år kun hørt deres sange til fester mm. Og selvf. også lidt i smug derhjemme ;-) 
Enten elsker man dem, eller også elsker man at hade dem. Men jeg vil næsten vove, at påstå at de fleste et eller andet sted finder deres sange en smule fængende? 
Men jeg må så også indrømme, at jeg er begyndt at åbne lidt mere op for dem igen :-) 
En gang Nik og Jay fan - altid Nik og Jay fan. Man kan jo ikke bare bakke ud vel?

Ha' en rigtig dejlig aften. 
Min blev pludseligt meget bedre, efter at have snakket med min søde far. 

Jeg sender jer allesammen et stort og mega overskudsagtigt smil :-D!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar