lørdag den 12. oktober 2013

I love IKEA

IKEA IKEA IKEA... Så mødes vi igen. Jeg elsker simpelthen, at være derinde og bare gå rundt!! Jeg må ærligt indrømme, at jeg er vild med de fleste ting derinde. For en gangs skyld købte jeg dog ikke noget selv, eller jo sådan en plastik dims til at lave is. Haha. Men mor og bedste fik købt nogle lækre ting. 
Min mor fik købt en super lækker lampe til vores spisebord, mega fed! Ellers købte hun også sådan en, men kan hænge på tøjstativer - så der ligesom kommer "hylder". Jeg har nemlig efterhånden SÅ meget tøj, at der ikke er plads i mit skab. Så nu har vi sat mit gamle tøjstativ op, og så hængt den der på. Så har jeg lidt mere plads, og er så glad for det!! 
Nu vil jeg smutte, for jeg skal hjem til min søde kæreste :-)! 

Hav en rigtig dejlig aften!!
















Ingen kommentarer:

Send en kommentar