torsdag den 3. oktober 2013

Kvinden i buret

Hej blog!

Så er Kvinden i buret kommet i biograferne, den er baseret på Jussi Adler-Olsens bog af samme navn. Jeg har glædet mig til, at se den siden jeg fik at vide, at den blev filmatiseret. I starten synes jeg, at det var lidt mærkeligt at Niklai Lie Kaas skulle spille Carl, men det trækker jeg i mig igen. Må indrømme at jeg er positivt overrasket over filmen, den var spændende fra start til slut. Dog vil jeg sige, at jeg synes den godt kunne have varet en halv time mere - og så fået flere detaljer med. Synes der var nogle ting fra bogen jeg savnede lidt. Men sådan er det vel altid når ser en film, baseret på en bog man har læst? :-) Nu glæder jeg mig bare som en sindssygt til, at se de næste i rækken! Og de må gerne komme hurtigt tak!! :-)!! Så jeg kan sagtens anbefale den! Også til dem der ikke har læst bogen, den er spændende!

Ligenu ligger jeg i min seng, og ser Danmarks næste top model. Jeg skulle bare se det i dag, da noget fra afsnittet er optaget ude på mit arbejde. Så der jo meget skægt :-)! 

Men jeg vil smutte igen! Og undskyld for, at indlægget ser mærkeligt ud - laver det på iPad nemlig....

Men hav en dejlig aften allesammen!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar