søndag den 27. oktober 2013

Mini ferie

Hej blog.

Så er min mini ferie snart slut. ØV! Men den har bare været god.
I torsdags var jeg oppe og hente min far i Næstved, og da vi kom hjem gik min mor og jeg en tur op og ned ad gaden. Om fredagen skulle vi en tur til Næstved igen.. Puha det er altså noget af en køretur :-)! Om aftenen var min mor og jeg i biografen og se Farvel til mafiaen. Havde regnet med, at den ville være lidt mere crazy end den var - men det var nu skægt. Da vi kom hjem så vi Vild med Dans, og hold nu op de fik samlet meget sammen den aften. 
Lørdag formiddag tog jeg til Valby, ind til min kusine. Turen startede allerede godt med en fuld råbende dame. Hun kom med nogle lettere racisistiske bemærkninger til en ung dreng (ca. 16 år), som sad sammen med hans 3 danske venner. Hun skabte sig helt vildt, og alle i toget var helt rystet.
Men tilbage til min kusine Sara-Sofie. Det var første gang, at jeg skulle se hendes lejlighed - og den var bare lækker. Vi hyggede bare max, og holdte Nik og Jay aften. En gang Nik og Jay fan - ALTID Nik og Jay fan! Jeg siger det bare ;-) Hæhæ.
Her til morgen fik jeg lækker morgenmad som Sara-Sofie havde lavet. MUMS! 
Da vi havde spist, og hygget lidt tog jeg toget hjem igen. Det var så hyggeligt hjemme hos hende, og det var lige det jeg trængte til!
Da jeg kom hjem ventede min morbror og min søde lille kusine herhjemme. Dog fik vi også lige 3 fremmede unge piger ind i huset, til husly. De stod drivvåde ude på vejen med kufferter, og spurgte efter Holbæk Jazzklub. Meeeen, nu ligger det så lige i den helt anden retning af vores vej. Så de fik lige lov til, at stå i tørvejr indtil de blev hentet af en taxa. De var fra jylland, og havde så taget toget fra KBH. Som de ovenikøbet var kommet for sent til. Så var de gået fra Holbæk St. til min vej - og der er alligevel 25 min. gang. Og så regnede det bare helt vildt! Stakkels dem. Mens de stod og tørrede sig lidt, kom min fars gamle ven Bent. Herefter kom min gudfar Benny og hans kone Bente. Det var smadderhyggeligt, at se dem igen :-) 

Nu er alle gået, og jeg sidder og venter på vi skal spise. 
Undskyld mit lidt lange indlæg. Men har jo ikke rigtigt opdateret bloggen i noget tid, så havde meget at fortælle. Jeg tror også snart jeg vil lave et lidt mere personligt indlæg, omkring min aflysning af min australien tur (det har i jo slet ikke hørt!), og om hvordan jeg synes denne Knæk Cancer uge har været fantastisk :-)

I må have en rigtig dejlig aften!! Så vil jeg slappe lidt af så er jeg er klar til en uge, med oplæring på arbejdet! (På engelsk vel at mærke! Uhh) Hæhæ. 


Lækkert morgenbord :-)


Lækker banankage ala Sara-Sofie.

Min søde kusine og Bebe!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar