lørdag den 19. oktober 2013

Olles crib

Hej blog!

Så er det weekend, åh jeg elsker det! Heldigvis går jeg en uge i møde som er "kort". Har nemlig fri torsdag og fredag - så jeg har en lille mini ferie. SKØNT!
Men min dejlige kæreste har jo haft efterårsferie, hvilket betyder han har haft tid til at flytte hen i hans nye rækkehus. Jeg har taget nogle billeder, men det er mens der bliver flyttet og gjort rent. Men skal nok tage nogle, hvor man kan se det færdige resultat. Men jeg kan sige så meget, at det er blevet SÅ hyggeligt! Det er helt vildt! Det kan han godt være glad for :-) I går lavede vi også lidt lækker mad derhjemme, og lå ellers bare på sofaen (og sov! haha). I dag har min far og jeg haft besøg af min søster, hendes mand og deres to dejlige drenge. Det var smadder hyggeligt - og jeg må også snart tage ind og besøge dem i KBH. 
Ligenu sidder jeg bare og hænger i stolen - mega rart. Jeg er simpelthen SÅ træt :-) Lidt ærgerligt for det er jo lidt fristende, at tage på Harlekin og høre Joey Moe. 

Men i må allesammen have en rigtig dejlig lørdag! Og skal nok ligge nogle bedre billeder ind snarest :-)



Gangen med alle hans mange sko :-)!

Stuen :-)


Det hyggelige køkken <3
Anden side af køkkenet

En hårdtarbejdende Olle

Stue igen :-)

Soveværelset

Olle og Bebe i går <3






Ingen kommentarer:

Send en kommentar