onsdag den 27. november 2013

Horoskoper

Hej alle...

Jeg må ærligt indrømme, at jeg er blevet helt vildt bidt af at læse horoskoper! Jeg læser det hver morgen :-) Jeg tror det er lidt vigtigt, at have et eller andet at tro på. Ikke at jeg altid tror på, hvad der står i horoskopet. Men det er en hyggelig ting at læse :-) Eksempelvis stod der igår, at enten en nabo eller en søskende ville være i mit liv. Og min søster kom om aftenen - så jeg må nok indrømme, at jeg er lidt overtroisk :-)!!

I burde virkeligt prøve det - ikke at i behøver at dyrke det eller noget. Men bare for hyggens skyld. Jeg plejer at bruge siden HER.  Ude i siden kan man vælge, hvilket stjernetegn man er - og så ellers læse dagens horoskop, og længere nede på siden kan man læse generelt om ens stjernetegn. 


Men i må have en rigtig dejlig aften!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar