søndag den 3. november 2013

Lalandia lalandia

Hej blog!

Så er jeg hjemvendt fra Lalandia. Det har været en smadder hyggelig weekend i selskab med min søde kæreste, Sarah og Emil. Vi kom fredag aften, og så lavede Sarah og Emil lidt mad - mens der blev drukket nogle lækre jule øl selvfølgeligt ;-) 
Lørdag stod vi op, og tog i badeland. Vi var der det meste af dagen, og løb rundt som små børn :-D Men det er jo skægt! Da vi kom hjem i går eftermiddag, var vi allesammen gule og blå fordi vi havde prøvet Wild River SÅ mange gange - og det blev lidt af en konkurrence med hvem der kom først. Så vi fik kastet os godt rundt i rutschebanen. I går aftes spiste vi ude, og fik noget buffet og masser af is ;-) Da vi havde spist gik vi ned, og lejede nogle skøjter og så skøjtede vi lidt rundt. Bagefter gik vi hjem, og drak lidt rødvin - og så var jeg færdig for den dag.
I morges blev vi enige om, at vi lige ville tage op og bade lidt inden vi skulle hjem. Vi ville bare lige taget Wild River 2-3 gange, og så kun lige bade lidt. Det endte så med, at vi prøvede rutschebanen mange flere gange - samt de andre rutschebaner også. Og så fik vi også svømmet lidt rundt :-)

Det har været en rigtig hyggelig weekend, så kalder arbejdet bare i morgen.
Håber jeres weekend har været lækker :-)

Juhuu en sød fisk, Olle har vundet til mig :-D

Og Olle og jeg fik så det lille rum ovenpå - vi kunne lige være der ;-)

Badetid!
Julebryg <3


En lille skøjte video ;-)


Så er jeg hjemme igen, og hygger med Olle, far og Bebe





Ingen kommentarer:

Send en kommentar