lørdag den 16. november 2013

Zalon Amok

Hej blog!

Så er der lige lidt billeder af mit nye hår. Det er ikke noget vildt og voldsomt! MEN det har fået lidt spil, og har ikke det "gullige" skær som det havde før. Så det er bare fedt. Jeg fik karamelfarvet striber i, samt lidt lyse striber også. Jeg bliver klippet og farvet i Holbæk, i en salon der hedder "Zalon Amok", og min frisør hedder Vita. Dog var det ikke Vita der ordnede mit hår i går, men hendes datter. Og jeg er MEGET tilfreds med resultatet. Jeg vil gerne anbefalde at gå derned! Der er altid gang i den, og Vita er bare pisse sød :-)! Så hvis i søger en ny frisør, eller måske bare prøve noget nyt - så gå derned :-)!!!

Næste gang jeg skal derned tror jeg, at jeg kunne tænke mig en farve mere i. Så det blev en lidt mørkere karamel, og så de to farver jeg fik i denne gang. Det tror jeg kunne være super læks ;-) Ellers går jeg jo bare, og venter på at mit hår vokser lidt.. Jeg skal ikke have langt langt hår igen - men bare lige til skulderne. 

I dag har jeg været nede i byen med min mor. Jeg har nemlig lidt af en krise i forhold til en julefrokost, som jeg skal til i næste weekend med mit arbejde.. Havde egentligt købt en kjole, men føler mig ikke helt tilpas i den. Jeg havde købt en nederdel, og en top i only som skulle være min plan B. Og har lige købt nogle lækre bukser også..... Så nu må vi se... Men jeg skulle altså ned i byen for, at se om jeg måske kunne finde en ny lækker top eller kjole - og et par sko selvf. Jeg har omkring 90 par sko, men jeg har ikke nogle jeg kan tage på .. Nogle ville måske sige, at det var et luksus problem, men jeg har altså været alle mine sko igennem, og virkeligt taget mig sammen for at finde nogle herhjemme, men jeg havde altså ikke nogen!
I morgen skal jeg nok oprette et indlæg om det jeg har fundet :-) 

Men jeg vil smutte nu! I må have en rigtig dejlig aften :-)!!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar