søndag den 1. december 2013

1 decemeber

Hej blog.

Nu synes jeg godt man kan sige; God jul :-)
Jeg synes mit år har været lidt rodet, og derfor er jeg ikke helt i julestemning endnu.. MEN det kommer vel nok snart :-) Jeg ville have lavet en lille "julekalender" på min blog, hvor jeg hver dag ville stille mig selv et spørgsmål - og så svare. Men i dag åbnede jeg den første låge i min neglelak julekalender, og der stod et lille citat i lågen. Så i stedet vil jeg gerne skrive et lille citat hver dag, som stammer fra Ciate julekalenderen! Og måske også lige vise jer, hvilken neglelak som jeg har fået. :-) 
Nu skal det selvfølgeligt ikke være sådan, at min blog kun kommer til at handle om citater og neglelak. Jeg vil helt sikkert stadig lave indlæg om andre ting også :-)!

Her får i dagens citat, og neglelak!


God 1 december allesammen!





There's no better feeling 
than making somebody smile




Ingen kommentarer:

Send en kommentar