torsdag den 26. december 2013

1. juledag

Hej allesammen!!

I går holdte vi lidt "julefrokost" herhjemme, bare mor, far, olle og jeg. Det var smadder hyggeligt, og vi fik lækker mad, go' snaps og masser af øl :-)! Så intet at klage over der! Efter en hyggelig dag/aften herhjemme, tog Oliver og jeg på Elværket. Her skulle vi høre Nanny Nostoc, som jeg tidligere har blogget om. De er bare SUPER fede, og det var mega fedt at høre dem live. Efterfølgende tog vi videre i byen - og hold nu op, hvor var der bare mange mennesker!! :O

Tidligere i dag var jeg hjemme hos Olle, hvor vi bare slappede max af! Lige nu sidder jeg bare og slapper af derhjemme. Og ser bage-tv ;-) Det jo lige mig.! Hehe.

Ha' en rigtig dejlig aften :-)!!



Haps Haps nu skal vi ha' snaps ;-) Og så to julebryg,
som jeg har fået i gave af mit gamle arbejde. 

Glade Olle :-)

Spændt på at smage øllen ;-) 

Fra koncerten på Elværket :-)




Thomas og Olle der hænger ud i "baren" ;-)!

Så glade var vi for, at høre Nanny Nostoc. ;-)









Ingen kommentarer:

Send en kommentar