tirsdag den 31. december 2013

Året der gik

Hej allesammen.

Det her indlæg bliver nok mere personligt end det plejer, og det kan måske også gå hen og blive lidt langt. Men det må i leve med. Jeg vil ligge nogle billeder ind også, så hvis i ikke orker læse det hele - kan i bare tage et kig på dem i stedet :-)
Nu er der ikke længe til, at året er omme og et nyt skal begynde.. Jeg har aldrig rigtigt kunnet lide nytårsaften, men det er jo hyggeligt at folk mødes og har en god aften. Jeg selv skal være sammen med min mor, far og Oliver - og vi skal bare have en masse dejlig mad. 

Mit år har været fyldt med både gode og dårlige minder, og det har været et år som slet ikke blev som forventet. 
Året startede som sådan godt ud, både privat og arbejdsmæssigt. Arbejdsmæssigt kom jeg på kontor, og sad og hjalp til med reklamationer. Det var et job jeg virkeligt nød, og egentligt godt kunne lide :-) Mit arbejde hos SmartGuy har også fået mig til, at indse at jeg egnetligt ikke vil være socialrådgiver - men handelsøkonom. Det havde jeg aldrig regnet med. Men at følge med i alle disse processer, som jeg er blevet præsenteret for løbet af året, har fået mig til at ville vide og lære mere. Herudover har jeg været med til to rigtigt sjove fester derude, og jeg har lært en masse søde og sjove mennesker at kende. Men det har også været et sørgeligt år arbejdsmæssigt.. SmartGuys lager er flyttet fra Danmark, og derfor blev alle os på lageret fyret. Folk var helt oppe og ringe, og det forstår jeg da også godt. Meeeeen, man må jo også se på det fra firmaet side - og om hvordan det er, at drive en virksomhed i Danmark. Men jeg må indrømme, at jeg er ked af at jeg skulle stoppe.. øvøv... 
Udover mit arbejdsår er der jo også sket en masse andet. Året i år skulle have været "mit store år", hvor der bare skulle opleves. 
I sommers var jeg først på Kos med min mor, det var en rigtigt hyggelig ferie. Selvom jeg nok må indrømme, at Kos var ret kedelig ;-)! Men vi boede på et rigtigt dejligt hotel, som næsten var en lille by i sig selv. En af dagene tog vi også til den tyrkiske by Bodrum, hvor vi fik set nogle kulturelle ting og shoppet lidt. Det var til gengæld en lækker by :-)!! 
Ellers har jeg været på Mallorca med min søde kæreste, her stod den også bare på MAX afslapning. Og det dejlige var, at vi boede på et all inclusive hotel - så den stod bare på drinks dagen lang (lige som på Kos!! mmhmmm). Det er altså en genial opfindelse :-) 
Udover disse to rejser, skulle jeg også have været på en mega fed tur til Australien. Og jeg får helt ondt i maven af at tænke på det. Det var en rejse, som jeg havde glædet mig til i meget lang tid. Hele turen var blevet planlagt meget nøje, og vi havde fået en rigtig god rejsekonsulent fra Kilroy. Vi skulle have været landet i Melbourne, hvor vi skulle være nogle dage - og så lige sige hej til Stine. Herefter skulle vi bare køre op langs kysten, og se en masse fede ting. Eksempelvis Blue Mountains, og så skulle vi have taget et dykkercertifikat. Men alle disse fede oplevelser blev desværre holdt tilbage, da min far i august fik konstateret kræft. Det var utroligt hårdt, og det var som om man ikke rigtigt kunne forstå det. Hele det her sygdomsforløb har været hårdt for os allesammen, og man har tit følt at folk (og læger også) ikke har forstået ens frustration. Jeg ville lyve, hvis jeg sagde jeg var glad hver dag. For det er jeg ikke. Det sidste halve år har været så svært, men man bliver bare nødt til at smile ellers kommer man jo ikke gennem dagen. Heldigvis kan vi snart se en ende på hele forløbet, forhåbentligt. På torsdag d. 2, skal min far indlægges og så skal han opereres d. 3 :-) Jeg håber og tror, at det hele kommer til at gå som det skal. Det bliver så dejligt når det hele bare er overstået! 
Men ikke mere om triste ting nu.. For hvis man kan sige, at der er et plus ved denne sygdom (det ved jeg godt der ikke er!!), men så må det være at jeg har fået lov til at tilbringe lidt mere tid med min far. Jeg har ikke set så meget til ham de sidste par år, da han har arbejdet meget - og jeg tit var gået i seng når han kom hjem.

Nu kan jeg godt se, at mit indlæg efterhånden er blevet langt.. Og der er selvf. sket mange flere ting i mit liv det her år, end det jeg har skrevet herinde. Men det er i hvert fald nogle af de mest markante ting :-)

Jeg vil ønske jer allesammen et rigtigt godt nytår! Og pas nu på jer selv i aften ik?? Ikke noget med, at holde fyrværkeriet i hånden eller sådan noget fjollet :-D 

Vi ses i det nye år!!




Mig og far til Bedste og Moffens fødselsdag d. 8/6 

Et dejligt minde fra en hyggelig dag med Sille

Påskefrokost med familien

Mig og far til påskefrokost

Min fødselsdag d. 29/11

Min søster og jeg til mortens aften/familie fødselsdag

Bebe som bi


Juleaften

Med det korte hår :-)

Kos med mor



Nok noget af det sjoveste jeg har prøvet :-) 

Søde mor på Kos 

Sol og sommer!!

Da Olle fik sit elskede longboard <3

På Mallorca :-) 



<3


Da vi holdte mini jul med fam. Caspersen

Tøsehygge

Elsker bare det her billede af min veninde Sille :-)

Sankt Hans.

Fjoller med Bebe Sankt Hans aften

Mig og mor 

I sommerhus med min mor og Olle

Asger der viste, hvor god han var til at køre på cykel!

Og så blev der spist is

Først vil jeg lige undskyld til Kirstine for, at ligge det her billede ind på bloggen.
Men det var fra vores julefrokost med arbejdet. 


Min søde mor

Venter spændt på Rihanna på Roskilde

En sjov festival med arbejde, fede koncerter og to søde piger



Ingen kommentarer:

Send en kommentar