mandag den 16. december 2013

Det var så det

Hej blog.

Åh det har været lidt en sørgelig dag i dag.... Jeg har haft sidste dag på min arbejdsplads, SmartGuy. Jeg har været der i lidt mere end halvandet år, og jeg har bare været SÅ glad for det. Den bedste arbejdsplads jeg har været på.. Jeg startede i returteamet, hvor jeg har taget imod returpakker.. Det var et rigtigt hyggeligt team! Herefter kom jeg ind på kontoret, og sad og ordnede reklamationer.. Det var lige mig :-) Der var smadder hyggeligt derinde! Og en god stemning.. Jeg har mødt en masse søde, og sjove mennesker derude! Og det er træls, at tænke på at der nok er mange af dem, man ikke kommer til at se mere.. Herudover har jeg også fået to nye veninder, Isabella og Kamilla, som jeg ses med udover arbejdspladsen..
Heldigvis var det ikke helt farvel i dag, da der er jule-bingo derude på fredag. Så der skal jeg selvfølgeligt ud :-) ... Men det er godt nok underligt ikke, at skulle stå op i morgen og på arbejde.... ØV. 
Jeg har virkeligt fundet ud af mange ting ang. mig og selv, og hvad jeg vil.. Og det er takket være mit arbejde :-) Jeg ved nu, at jeg vil læse handelsøkonom til sommer.. Og jeg glæder mig :-)!

Men én god ting ved det er, at jeg kan begynde at træne igen :-D! Det er meget sjælendt, at jeg har orket at tage derned efter arbejde nemlig.. Men nu kan jeg jo gøre det om morgenen!! Skøøønt! Så kan jeg også endeligt få taget mit nye pulsur i brug - hvis jeg kan finde ud af det ;-)!! Hehe.

I må have en rigtig dejlig aften allesammen!



En fin afskedsgave.. MUMS :-)


Keep calm and paint your nails.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar