onsdag den 4. december 2013

Don't be bitter

Hej blog!

Så blev det også d. 4 december :-) Og jeg elsker onsdag, for så ved jeg at halvdelen af arbejdsugen er gået :-D Ikke at jeg ikke kan lide, at gå på arbejde - for det kan jeg godt. Meeeen weekend er jo tit lidt sjovere ikke ;-)
Jeg har ikke så meget på hjertet, for jeg er ret træt... Selvom jeg skal være længe oppe i dag, for jeg SKAL se Devious Maids kl. 22 :-D!


I må have en dejlig aften allesammen :-)!


Jeg er vild med min nye strik fra Stylepit! Mhhmm.. Den er god
i de kolde tider :-) Den kan købes lige HER.





Ihhhh har fået fine pallietter til neglene! Så det måtte jeg lige afprøve.
Har den orange neglelak på, som jeg fik igår i julekalenderen. Den er dog rød
ud på billederne. Men det er den ikke :-) 


Don't be bitter, glitter <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar