torsdag den 19. december 2013

EYELASH EXTENSION

Hej blog!

For en gangs skyld har jeg meget på hjertet :-D! Næsten så meget, at jeg føler mit indlæg bliver en smule forvirrende og rodet! Så derfor vil jeg starte fra en ende af! :-D Hvor den ende nu er... 
For det første har jeg modtaget mine koncertbilletter til Christopher! Kir og jeg skal ned, og give den gas d. 3/4-14 ;-)!! JUHUU!! 
Herudover har jeg langt om længe fået min smukke ring, som jeg har fået af Oliver i fødselsdagsgave! Den er bare så flot! Mhmmm!!! Tager den aldrig af :-)!!!! Så nu har jeg både ørering og ring i Sif Jakobs - og jeg er lykkelig :-)! 

Eyelash Extensions! 
Nu til noget lidt sjovt :-D I går besluttede jeg mig meget spontant for, at få booket en tid hos Noblesse i Holbæk... Så jeg kunne få lavet eyelash extensions! Så de havde da lige en tid til mig i dag !! Jeg var totalt spændt i morges, men jeg må ærligt indrømme at jeg er vild med resultatet! De er bare blevet så lange og flotte! Ja det ser måske lidt kunstigt ud, men det er satme dejligt endeligt at have nogle vipper! Jeg har altid været utilfreds med mine, og kæmpet med diverse serums og mascara med lengthning ting og sager i. Så er det her altså MEGET lettere :-) Og jeg tror det er vanedannende :-)! 
Dem jeg fik lavet denne gang er single lashes, altså det er et hår på hver vippe - fremfor eksempelvis buketter som man også kan få sat på. Dem havde jeg egentligt overvejet til at starte med, men nu blev det de her.. Så kan jeg altid prøve buketter på et andet tidspunkt :-) Jeg vil klart anbefale Noblesse i Holbæk, de er super søde - og smadder dygtige også :-)! Hvilket jo også er meget vigtigt ikke ;-) Hehe!! 
Jeg har taget et før og efter billede som jeg lige vil dele med jer, og undskyld for at jeg ser MEGET bleg og træt ud på før billedet.. Men altså det var om morgenen, og havde intet make-up på overhovedet :-) 

Men jeg vil smutte igen! I må have en rigtig dejlig aften!!



Uhaaaa!! Det blir læks :-D

Min meget smukke ring fra Olle. Jeg er så glad for den, tak <3



Mig uden mascara og lash extensions :-) 
Resultatet af at ligge ned halvanden time. Er MEGET tilfreds :-)!
Prøv det piger!!
Længden. :-) Kan NÆSTEN ikke have briller på...
Men skidt pyt med det :-)!
<3 <3 <3  

Jer som følger min blog, må snart vide at jeg lige skal snige
et lidt mere tosset billede af mig selv ind. Så her er det ;-) 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar