fredag den 20. december 2013

Farvel

Hej blog.

Så var det i dag, at jeg for alvor sagde farvel til SmartGuy. ØV med øv på... Det var ret sørgeligt, at sige farvel til mange af menneskerne derude, især Mette, Anja og Tanja som jeg har arbejdet tæt med de sidste måneder.. Udover det var lidt sørgeligt, har det nu også været en god dag.. 
Jeg har ikke snakket om det her på min blog, men min far fik konstateret kræft for ca. et halvt år siden.. Og i dag, endeligt!!, Fik vi klar besked om, hvad der skal ske fremover :-) Og vi er allesammen SÅ lettet! Han skal opereres i januar! Pyha. Selvom det er en meget stor og avanceret operation, bliver det bare dejligt at få det overstået .. Nu kan man endeligt snart se en ende, på hele det her forløb :-)! 

Nu vil jeg slappe lidt af efter en meget følelsesladet dag :-)!

God fredag allesammen!


Så blev det atter jul :-) 


Julegave fra arbejdet :-) Dejligt dejligt.

Blomster og chokolade fra Tanja. Tusinde tak til hende, for at have
være så sød overfor mig, og især hjælpsom og lyttende mht. min far :-)!

ELSKER mine nye strømpebukser :-)!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar