onsdag den 25. december 2013

Juleaften

Hej allesammen - og glædelig jul :-)

Så var det juleaften igår, og hvor går sådan en aften bare stærkt! Da kl. var lidt i 18.00 kørte jeg ud, og hentede min bedste forældre. Derefter spiste vi selvfølgeligt lækker lækker julemad :-) I vores familie har vi tradition om trækkelod-gaver, og lysgaver. Hver person har et lille lys, og den hvis lys brænder længst vinder en gave. Herudover har vi både en mande og en dameskål til risalamande, og jeg var så heldig igår, at jeg fik mandlen i dameskålen! Og udover det fik jeg også begge trækkelod-gaver - så jeg var heldig :-) Billede af mine gevinster kan i se længere nede.. Da vi havde spist blev der sunget lidt julesange, og så ellers hygget og pakket gaver op. Jeg er SÅ glad for alle mine gaver, jeg har lagt nogle billeder op af dem. :-)!!
Da kl. var 23.45 (ca.) kom min mor hjem fra arbejde, så her fik hun lov til at pakke gaver op! Det var hyggeligt lige, at afslutte julen på den måde! 

I dag skal vi have lidt god frokost, og ellers bare slappe helt af! Jeg håber i allesammen havde en rigtig dejlig juleaften! 



Juleglad :-)

Bebe var også klar til en god juleaften :-)

Julebord <3

Lidt af juletræet :-)

Glade Moffen :-)

Bebe vogter fint sine julegaver :-)

Mine skønne gevinster :-D! En skål fra Mette Blomsterberg, en mega lækker
Lyngby vase og to små skåle fra Normann Copenhagen. 

Lidt julegaver. Fik en dejlig eva trio gryde, to bourgogne glas, otte hvidvinsglas
og seks kopper :-)

Et dejligt sæt fra Comwell Spa som jeg har fået af min søde kusine. 

Åh pensler! Det kan man ALDRIG få nok af! Den nederste har jeg fået af min
dejlige veninde, Kirstine <3 

Et lækkert sæt fra Helena Rubenstein fra Bebe :-)

MAC LOVE <3 

Ansigsmaske fra Kirstine også, og den bedste eyeliner i hele verdenen! Plus
en skøn parfume! Dejligt!!

Lækre opbevaringsting, jeg er HELT vild med dem! Har fået den til venstre af
min søde kæreste og den til højre af min forældre! De er bare SÅ fede!!

Mit nye ur! Elsker det <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar