søndag den 15. december 2013

Julefrokost med ladies

Hej blog!


Så er det søndag. Pyhaaaaa, har været træt i dag :-) 
Jeg holdte julefrokost i går sammen med mine søde piger, Kirstine, Isabelle og Kamilla. Og Oliver var så sød, at jeg gerne måtte låne hans lille hus så det var skønt! 
Vi startede selvfølgeligt ud med noget dejligt mad, god snaps og øller :-) Så kan det ikke blive bedre!
Senere på aftenen kastede vi os ud i en Strawberry Daq, og så ellers videre i byen. 
Det var super hyggeligt, og jeg havde en rigtig god aften/nat. 

Jeg har altid mange billeder at vise - men jeg har ikke rigtigt fået taget nogle fra i går.. Desværre..

Men i må have en god aften!



Julefrokost-negle :-)! Totalt Barbie-negle ;-) haha.

Mhmm... Den blev nu meget god :-D

:-)

Min dejlige nye lipgloss fra Youngblood. Virkeligt god!!


Dagens neglelak :-)
A good laugh and a long sleep are the two best cures for anything.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar