onsdag den 18. december 2013

Julehygge

Hej alle :-)

Hold nu op, hvor er det bare mærkeligt ikke at have noget arbejde!! Arhh.. Er allerede træt af ikke, at skulle stå tidligt op om morgenen? Det er ret underligt ikke? :-)!
Undskyld, at jeg ikke lige fik opdateret min blog igår.. Men orkede det simpelthen bare ikke :-) Så i får lige to neglelakker i dag :-) 
I dag har jeg bare været ude og købe lidt julegaver, og set på ny telefon til Olle.. Hans er nemlig gået i stykker :-(... Øv øv..
Ellers har jeg bagt vaniljekranse med min mor! MUMS! Der er intet bedre! <3 

Men jeg har ikke så meget på hjertet pt... Er ret juleforvirret, kan ikke huske hvem jeg har købt gaver til, og hvad jeg har købt... Arghh.... Det regner jeg med, at få styr på i morgen :-D

I må allesammen have en dejlig aften :-)!



"Even miracles take a little time." - Cinderella 



MUMS!!!!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar