mandag den 30. december 2013

Nytårsforsæt

Hej allesammen.

Så er det nytår i morgen.. Hmm.. Det er både godt og dårligt :-)
Jeg laver, ligesom så mange andre mennesker, nytårsforsæt hvert år.. Ikke fordi jeg nødvendigvis holder det. Men det jo meget sjovt. Det eneste jeg egentligt har holdt sådan helt, var et jeg lavede i 2008. Der lovede jeg mig selv, at jeg aldrig mere skulle gå i solarie. Og jeg har ikke været i et siden. Og jo jeg savner det nogle gange! Især her om vinteren! Bare ligge og få varmen, aaahhh.... Men er nu ret stolt :-) 
Mit nytårsforsæt for i år er et, jeg har lavet sammen med min mor. Vi må ikke blive klippet i et år! WOW! Altså vi må gerne lige få klippet spidserne, så håret ikke bliver ødelagt - men vi må ikke få klippet noget af længden....... Jeg er en person som meget hurtigt bliver træt af mit hår, og der skal helst ske noget hele tiden. Så jeg er spændt på, at se om jeg kan holde det.. Så det kan da være jeg bliver langhåret igen ;-) 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar