tirsdag den 4. februar 2014

Crazy

Hej allesammen!

Jeg må indrømme, at jeg er et vild med Christophers nye sang, Crazy. Den er bare super god :-) Hvis i ikke har hørt den endnu, så tag lige at gør det :-)! I vil helt sikkert kunne lide den (tror jeg da? ;)) Nu glæder jeg mig bare endnu mere til, at min veninde, Kirstine, og jeg skal ned og se ham på Elværket! Der er godt nok lidt tid endnu, men det er godt at glæde sig :-)! 

Ellers håber jeg, at i allesammen har haft en rigtig dejlig dag :-) Jeg har været på arbejde fra 11.00-14.45, så det var ikke så slemt. Jeg har jo endeligt fået et nyt arbejde! Det der med, at gå rundt derhjemme er bare SLET ikke mig :-) Så nu er jeg blevet vikar på Stenhus Kostskole, hvilket er super hyggeligt :-) 

Men jeg vil smutte igen! Husk lige at lyt til Crazy!! Og ha' en rigtig god eftermiddag og aften!


- Anna Emely


Ingen kommentarer:

Send en kommentar