torsdag den 27. februar 2014

Piercing

Hej allesammen!

Så gjorde jeg det endeligt!! Efter 5 år!! Jeg har nemlig fået lavet en tragus (?) piercing! Jeg har haft lyst til, at få den lavet i mange mange år.. Men jeg er lidt af en kylling, så jeg har ikke fået taget mig sammen. Men kender i ikke det når man bare har lyst til, at der skal ske noget nyt? Sådan nogle perioder har jeg tit :-) Og det plejer normalt, at gå udover mit hår. Men denne gang blev det mit øre ;-) Jeg havde virkeligt forestillet mig det værste af det værste, men jeg er meget positivt overrasket! Det var SLET ikke lige så slemt som jeg troede. Selvfølgeligt er det da ikke en rar følelse, at få stukket en nål igennem (og man kunne høre en knasen! Ewwww..) Men jeg er SÅ glad for den, og jeg er rigtig glad for at jeg har fået den lavet :-) Og tak til Kirstine, som var så sød at gå med!! Jeg fik den lavet hos Hadberg i Holbæk, og de var bare så super flinke dernede.. Og der var ikke så meget fis med ham der piercede mig - ikke noget med, at han skulle forklare alt muligt! Det var SÅ dejligt - så det var bare bum bum, og så var den i. 

Jeg håber i har haft en rigtig dejlig dag! Jeg vil kaste mig over Paradise Hotel nu ;-)


God aften!

- Anna Emely 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar